Idiot Club: The Lounge opening
- Tieners
Waar en wanneer
| Dag | Tijd | Podium |
|---|---|---|
| Donderdag 13 augustus | 19:00 – 19:45 | The Lounge |
Op donderdagavond opent The Lounge met een feestelijke aftrap. The Lounge is de plek voor tieners tijdens het festival: een plek van ontmoeting, waar je nieuwe vrienden kunt maken, talenten kunt ontdekken en lekker samen actief bezig kunt zijn.
Tijdens de opening stelt het Lounge-team zichzelf voor, leer je het programma van het weekend kennen en is er een heus optreden. Een perfecte manier om iedereen alvast warm te maken voor wat dit weekend op stapel staat.
The Lounge is dé festivallocatie speciaal voor tieners van 12 tot 18 jaar. Hier beleef je programma speciaal voor jou! Je kunt heerlijk wegzakken in de banken, een bal vinden om een lekker potje te voetballen of kan je al je creativiteit kwijt in woord en met kleur.
Share the love!