Joshua Luke Smith Meet & Greet
- IJM
- Tieners
Waar en wanneer
| Dag | Tijd | Podium |
|---|---|---|
| Zaterdag 15 augustus | 22:00 – 23:00 | The Lounge |
Op zaterdagavond sluit niemand minder dan Joshua Luke Smith het programma van The Lounge af met een akoestische set. Na afloop is er een meet & greet: een mooie kans om hem te ontmoeten en vragen te stellen.
Joshua Luke Smith is een rapper, zanger, schrijver, coach en allround te gekke man. Zijn muziek is een combinatie van Spoken Word, Hiphop en Soul, speciaal voor The Lounge in akoestische setting. Op zijn album Liberated vertelt hij over zijn bevrijding van zijn gokverslaving en hoe zijn geloof hem daarin gesteund heeft. Zijn openheid over mentale gezondheid, hoop en mens-zijn maakt zijn show niet alleen indrukwekkend, maar ook ontwapenend eerlijk.
Dit wordt een avond om naar uit te kijken. Met rake teksten, ervaringen uit het dagelijks leven en openheid, maakt Joshua ruimte voor wat er in ons allemaal leeft, maar niet altijd besproken wordt.
The Lounge is dé festivallocatie speciaal voor tieners (12-18 jaar). Hier beleef je programma speciaal voor jou! Je kunt heerlijk wegzakken in de banken, een bal vinden om een lekker potje te voetballen of kan je al je creativiteit kwijt in woord en met kleur.